Пошук

«Витримки та об’єктивізму нам не бракує», – директорка Черкаського контактцентру

Дата: 29.10.2021 08:15
Кількість переглядів: 275

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Черкаський обласний контактний центр обслуговує громадян України не лише на Черкащині, а й у сусідніх Київській, Полтавській, Вінницькій областях, а також віддалених Одеській, Житомирській, Львівській, Закарпатській. Про це свідчить географія адресантів звернень та додзвонювачів на «гарячу лінію» Черкаського обласного контактного центру.

Тут оперативно реагують на ситуацію та надають фахову консультацію, допомагають вирішити різноманітні проблеми, з якими звертаються люди. Зокрема, оформляють офіційне звернення і направляють за належністю до відповідних виконавчих органів, установ та організацій, тергромад, фіксують та опрацьовують звернення, що надходять з Урядової «гарячої лінії» (15-45), «гарячої лінії» МОЗУ (0-800-60-20-19), контролюють їхнє виконання.

— Витримки та об’єктивізму нам не бракує, це вже напрацьовані роками трудові мозолі, — зазначає директорка Черкаського обласного контактного центру Лариса Ходаковська. — Водночас пишаємося тим, що спроможні реагувати на виклики часу і працювати на повну потужність, допомагаючи людям. Звісно, буває нелегко. В режимі 24/7 потрібна неабияка концентрація уваги, аналітичний хист, толерантні навички, стресостійкість. Гуманний менеджмент високого ґатунку, яким володіють наші фахівці, в умовах сьогодення вагомий важіль у налагодженні комунікації між владою та громадянами. Діяльність обласного контактного центру — це комплексна масштабна робота, спрямована на нормалізацію суспільно значущих процесів.

Серед опрацьовуваних звернень левову частку займають саме телефонні дзвінки, яких надходить до Контактного центру близько сотні щодня, акцентує директорка установи. 

З початку року фахівці Центру прийняли і опрацювали 21 082 звернення. Здебільшого заявників турбували питання соціального захисту населення,   комунального господарства, охорони здоров’я, будівництва та благоустрою, діяльності посадових і службових осіб,  аграрної політики та земельних відносин, подяки.

Злободенними темами залишаються питання поширення коронавірусу, транспортного обслуговування, охорони довкілля, потреба у довідковій інформації та психологічній допомозі.

Начальниця відділу юридично-психологічного забезпеченняЧеркаського обласного контактного центру Тетяна Камалова повідомила, за останній рік кількість додзвонювачів суттєво зросла. Насамперед це соціально незахищені верстви населення: люди похилого віку, самотні матері, малозабезпечені, тяжкохворі, ті, що опинилися у складних життєвих обставинах, учасники бойових дій.

— Соціальна напруга у зв’язку з поширенням епідемії коронавірусу теж неабияк ударила по психіці людей, — акцентує пані Тетяна. —  Страх за своє життя, нерозуміння ситуації, певна інформаційна плутанина, карантинні обмеження та пов’язані з цим ризики й незручності — все це має свій згубний вплив на кожного без винятку. Однак не кожен може подолати ці перепони самотужки. Тому, маючи нагоду звернутися на «гарячу лінію» нашого центру, люди скаржаться буквально на все. І ми намагаємося їх усіляко розрадити та допомогти.

— Люди інколи навіть неспроможні охарактеризувати свою проблему, їм просто зле, як у фізичному плані, так і моральному. Вони дезорієнтовані і потребують елементарної уваги та прояву чуйності, — додає  психологиня  Черкаського обласного контактного центру Оксана Голоднюк. — У зверненнях абонентів бачимо труднощі адаптації до складних ситуацій, які переживає країна, відчуваємо їхню безпорадність. Тож здебільшого всі діалоги намагаємося будувати на подоланні психоемоційної кризи. Коли цей етап пройдено, формуються висновки та причинно-наслідкові зв’язки, знаходяться і продуктивні рішення. Часто нас про це повідомляють самі абоненти і дякують за допомогу, діляться певними досягненнями. Це люди старшого віку, які обмежені в соціалізації, та учасники бойових дій, адже відколи працює «гаряча лінія» підтримки учасників АТО/ОСС та їхніх сімей (0 800-508-876). Багато хто телефонує на постійній основі. Цих абонентів ми уже впізнаємо по голосу, а вони сприймають нас, як рідних.

Пані Оксана навела кілька прикладів звернень від додзвонювачів із коротким описом вражаючих життєвих ситуацій:

Жінка, 32 роки. Безробітна. Розлучена, сама виховує доньку-підлітка. Скаржиться на часті депресії та відсутність підтримки з боку родичів. Просить зорієнтувати її, як подолати кризу і скруту.

Чоловік, 44 роки. Протягом 5-ти місяців був у зоні бойових дій. Часто потрапляв під обстріли, втратив багатьох своїх побратимів. Відчуває безпорадність та безсилля, страждає від депресії. Вважає, що криза ніколи не скінчиться, а становище не покращиться.

Чоловік, 28 років, перебуває в зоні ОСС. Нещодавно побував у довгоочікуваній відпустці вдома, яка стала для нього великим розчаруванням — молода  дружина повідомила, що хоче з ним розлучитись. Тепер боєць знову у місці бойових дій, але не може позбутися душевної травми. Просить про комплексну допомогу кризового психолога.

Кадровий військовий, учасник бойових дій, 37 років. Телефонував із проханням допомогти йому вирішити проблему «в тилу». Переймається тим, що значно погіршилися стосунки з родиною, що на Івано-Франківщині, дружина не дозволяє йому спілкуватися з донькою. Чоловік боїться втратити родину. Просить фахової поради та емоційної підтримки.

Чоловік, 65 років. Як батько, чоловік та дідусь вкрай стурбований суспільно-політичною ситуацією в країні. Втомився від невизначеності, економічної кризи, постійного страху за майбутнє. Зателефонував, аби просто висловити душевний біль.

Свої насичені трудові будні самі фахівці Черкаського обласного контактного центру визначають як динамічний процес самовдосконалення і розвитку, навіть попри всі труднощі сьогодення. Тут переконані: кожна людина у тій чи іншій життєвій ситуації здобуває цінний досвід, тому варто об’єктивно реагувати на обставини. А ще пам’ятати про людяність і взаємну підтримку, діяти в дусі гуманності, тоді й довколишній світ зміниться на краще.

Прийом звернень заявників та надання довідково-консультативної інформації здійснюється за телефонними номерами: (0472) 36-11-13, 0-800-508-876, 050-420-13-56 (питання охорони здоров’я) та (0472) 33-55-17. Електронна поштова скринька для звернень: cherk_kont.centr@ukr.net

FB-сторінка: https://www.facebook.com/Черкаський-обласний-контактний-центр-591703567596031/

За інформацією Черкаського обласного контактного центру


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь