Звіт селищного голови, виконкому селищної ради про роботу протягом 2020 року
Звіт
селищного голови, виконкому селищної ради
про роботу протягом 2020 року.
Відповідно до частини 6 статті 42 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» подаю на розгляд та затвердження звіт про проведену роботу селищного голови, Стеблівської селищної ради та виконкому за 2020 рік.
Найголовнішим суб’єктом діяльності органу місцевого самоврядування є людина з усіма її суспільними проблемами. Основою роботи селищного голови, ради та виконкому залишається місцева самоврядність. Без цього неможлива ефективна регіональна політика, а відповідно і розвиток населених пунктів громади, інтереси яких представляє селищна рада. Селищна рада є колегіальним органом, який представляє спільні інтереси територіальної громади, тому, фактично, це своєрідне підведення підсумків колективної роботи кожного депутата, постійних комісій, сесійної діяльності, виконавчого комітету та виконавчого апарату селищної ради.
Стеблівська територіальна громада утворена у 2016 році шляхом об’єднання із Дацьківською, Шендерівською, Сидорівською, Комарівською сільськими радами, а з листопада 2020 року до Стеблівської селищної ради приєднано населені пункти Заріччя, Миколаївка, Склименці, селище Хлерівка. Загальна площа території громади – 206,3 км.кв, на якій станом на 01.01.2021 року проживає 7382 чол.
Предствництво інтересів громадян на території колишніх сільських рад здійснюють старости: Кравченко Валентина Петрівна, Щербина Володимир Миколайович, Скорик Валентин Михайлович, Бойко Лідія Миколаївна.
Діяльність селищної ради, депутатів, виконкому селищної ради є відкритою та прозорою.У 2020 році селищна рада працювала у складі 26 депутатів, що у повній мірі забезпечувало ефективну роботу представницького органу, виконком селищної ради у складі 11 членів.
Структура виконкому Стеблівської селищної ради включає:
Апарат виконкому:
Селищний голова Данільченко Олексій Володимирович,
Заступник селищного голови – Баб′як Олександр Анатолійович,
Секретар селищної ради - Логвиненко Тетяна Миколаївна,
Діловод Мисишина Роксолана Миколаївна,
Державний реєстратор Пуха Наталія Вікторівна
Державний реєстратор з питань ведення земельного кадастру Зінченко Руслан Миколайович,
Головний бухгалтер Харченко Світлана Віталіївна, спеціалісти І категорії Назаренко Марія Миколаївна, Прокопенко Валентина Миколаївна,
Завідувач військово – обліковим столом Данільченко Олена Іванівна,
Інспектор з питань реєстрації місця проживання, уповноважена особа з питань звернення громадян Коломієць Оксана Володимирівна,
Спеціалісти І категорії Тихоненко Ігор Валерійович, Нєдєляєва Оксана Олегівна,
Інспектор праці – Левченко Оксана Миколаївна,
Архіваріус Гавриленко Тетяна Василівна,
Головний спеціаліст Царенко Юлія Юріївна,
Відділ соціально – економічного розвитку( начальник відділу Сасін Сергій Олексійович)
Відділ освіти, культури, молоді та спорту, начальник відділу Корінець Леся Вікторівна, методисти – Ємець Людмила Григорівна, Олексієнко Людмила Михайлівна
Секретарі керівників Дворкова Ольга Павлівна, Лисак Тетяна Василівна, Шатковська Алла Юхимівна, Порпленко Алла Станіславівна.
Начальник Служи у справах дітей Мірошник Мирослава Василівна,
Заклади освіти:
Директор Стеблівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Миронюк Ганна Миколаївна,
Директор Дацьківського навчально – виховного комплексу Вдовченко Леся Петрівна,
Директор Шендерівського навчально – виховного комплексу Назаренко Наталія Сергіївна,
Директор Сидорівського навчально – виховного комплексу Лагода Галина Гнатівна.
Директор закладу дошкільної освіти «Росинка» Буценко Анжела Андріївна.
Робота Стеблівської селищної ради та
Виконавчого комітету Стеблівської селищної ради
За звітний період було підготовлено та проведено 13 пленарних засідань сесії селищної ради, прийнято 448 рішень. Для підготовки питань на розгляд сесії постійно залучаються виконавчий комітет селищної ради, депутати селищної ради, керівники закладів освіти, комунальної власності, а при потребі – керівники або спеціалісти організацій, установ, підприємств, розташованих на території громади.
Засідання виконавчого комітету селищної ради плануються на півріччя і проводяться щомісяця. Крім питань, передбачених планом роботи виконавчого комітету селищної ради, розглядаються питання поточного моменту, заяви громадян.
Протягом 2020 року було підготовлено та проведено 17 засідань виконавчого комітету селищної ради, прийнято 198 рішень.
Відповідно до Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» виконкому селищної ради делеговано повноваження:
У сфері освіти
Одним з пріоритетів відділу освіти, культури, молоді та спорту, селищної ради є забезпечення конституційних гарантій доступності та рівності прав громадян на отримання якісної освіти, підвищення рівня охоплення дітей дошкільною освітою, оновлення та удосконалення змісту, форм і методів організації освітнього процесу в дошкільних закладах та закладах загальної середньої освіти, сприяння інноваційному розвитку освітнього середовища, вдосконалення мережі закладів освіти відповідно до потреб територіальної громади, забезпечення належного рівня їх поточного утримання та функціонування, сприяння збереженню здоров’я дітей, забезпечення раціональним, якісним та безпечним харчуванням, впровадження нових технологій з розвитку освіти.
Робота відділу була спрямована на реалізацію державної політики в галузі освіти, забезпечення виконання плану роботи відділу освіти. Організація освітньої роботи в закладах освіти була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти, інших нормативно-правових актів.
Виконано, відповідно до плану, у повному обсязі: наради, олімпіади, атестація та інше, а з 13 березня 2020 року, у зв’язку із пандемією, всі завдання виконувалися в онлайн режимі.
Протягом 2020 року проведено роботу щодо створення безпечного і комфортного середовища для дітей, а саме:
Завдання |
Виконано |
- Забезпечення підвезення учасників освітнього процесу до місць навчання, роботи та у зворотньому напрямку |
100% дітей, вихованців та вчителів забезпечені безкоштовним підвезенням до місць навчання, роботи та в зворотньому напрямку двома шкільними та двома орендованими автобусами. |
- Забезпечення розвитку сучасного інформаційно-комунікаційного середовища |
Придбано у ЗЗСО: - 4 принтери – 27354,00 - 4 ноутбуки – 41758,00 - 2 телевізори – 13397,00 - |
- Забезпечення матеріально - технічного обладнання |
Придбано у Стеблівську ЗОШ: - плита електрична 4 комфорочна з духовкою – 15 789 тис. грн; - м’ясорубка – 19 378 тис. грн; - марміт – 21 576 тис. грн; - посудомийна машина – 49 500 тис. грн; - холодильник – 21 337 тис. грн; - морозильна камера – 15 333 тис. грн. |
Формування свідомого ставлення до здоров’я дітей як найвищої соціальної цінності |
За звітний період здійснено: - капітальний ремонт приміщення їдальні та кухні Стеблівської ЗОШ – 1 138 189,28 - капітальний ремонт котельні Шендерівського НВК – 236 437,00
|
Значну увагу було спрямовано на вдосконалення науково - методичної роботи педкадрів та організацію освітнього процесу,зокрема за звітний період проведено:
- 5 нарад з директорами закладів освіти
- 5 нарад з заступниками директорів з навчально – виховної роботи
- 11 засідань міжшкільних методичних об’єднань
- 4 засідання методичної ради при відділі освіти
- 4 засідань атестаційної комісії
Підготовлено та проведено серпневу конференцію педагогічних працівників в умовах карантину.
Підготовлено та сформовано звіти по закладах освіти, подано в електронній формі на електронні портали та в паперовому вигляді:
- Звіт про стан мережі закладів загальної середньої освіти (31 таблиця)
- Звіт про стан мережі закладів дошкільної освіти (35 таблиць)
- Звіт про чисельність і склад педагогічних працівників (12 таблиць)
- Звіт про забезпеченість підручниками учнів ЗЗСО (12 таблиць)
- Звіт про забезпеченість навчальних закладів психологами (16 таблиць)
- Аналітичний звіт про розвиток довкілля
- Звіт про харчування в ЗДО та дошкільних групах НВК
- Звіт про охорону дитинства (18 таблиць)
- Звіт про виховну роботу в закладах загальної середньої освіти (9 табл)
- Зведений звіт про травматизм під час навчально-виховного процесу;
- Звіт про травматизм на виробництві та невиробничий травматизм;
- Звіт про чисельність військовозобов’язаних
- Статистичний звіт по дошкільній освіті
- Звіт про організацію підвезення дітей та вчителів
- Звіт про роботу психологів та соціальних педагогів (16 таблиць)
- Звіт про забезпеченість ЗЗСО психологами та соціальними педагогами (14 таблиць)
- Звіт про інвентаризацію підручників в закладах освіти (12 таблиць)
- Звіт про стан мережі закладів дошкільної освіти
- Зведений звіт про травматизм під час навчально-виховного процесу
- Звіт про травматизм на виробництві та невиробничий травматизм
- Звіт про цивільний захист в закладах освіти
- Звіт про чисельність та склад педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти (2 табл.)
- Звіт про кількість дітей шкільного віку (3 табл)
- Зведений звіт денних закладів загальної середньої освіти на початок навчального року (9 табл)
- Звіт про матеріальну базу денних закладів загальної середньої освіти та використання сучасних інформаційних технологій (3 табл)
- Звіт про профільне навчання і поглиблене вивчення предметів у денних закладах загальної середньої освіти.
- Звіт про групування денних закладів загальної середньої освіти
за кількістю класів і учнів та про наповнюваність класів учнями (4 табл)
- Звіт про мови навчання та вивчення мови як предмета
у закладах загальної середньої освіти (7 табл).
- Звіт про заклади спеціальної освіти (7 табл)
- Звіт про продовження навчання для здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-х класів закладів загальноосвітніх навчальних закладів.
- Зведений річний звіт про діяльність закладів дошкільної освіти.
- Звіт показників з праці.
- Звіт про використання путівок до дитячих закладів та відпочинку.
Перевірено достовірність введеної інформації про випускників - 2020 та сформовано пакет на виготовлення документів про освіту.
За допомогою електронного порталу здійснено замовлення підручників для 3, 7 класів закладів загальної середньої освіти.
Двічі було проведено інвентаризацію підручників по всіх закладах освіти в електронному та паперовому вигляді.
Проведено моніторинг сайтів закладів загальної середньої, дошкільної освіти, підготовлено рекомендації щодо покращення інформативності та функціональності, прозорості та інформаційної відкритості закладів освіти.
Під час карантину відділ постійно надавав рекомендації щодо роботи закладів освіти в умовах дистанційного навчання.
Велике значення має саме результативність та якість знань учнів. Кінцевим результатом роботи є важливе випробування – ЗНО (зовнішнє незалежне оцінювання).
ЗНО-2020 проводиться організовано відповдно до графіка проведення. Відповідно до розпорядження відділу освіти було організоване підвезення до пунктів проведення ЗНО. З 30 випускників 2020 року проходили ЗНО:
- математика – 13
- українська мова і література – 30
- англійська мова «академічний» - 7
- фізика – 3
- історія України – 25
- біологія – 12
- географія – 13
- хімія – 3
За звітний період відділ освіти, культури, молоді та спорту отримав та опрацював 1231 вхідних документів. Надано листів, відповідей – 312 та 3 довідки.
Видано 89 розпоряджень, із них з кадрових питань тимчасового строку зберігання – 27, з кадрових питань тривалого строку – 35, з адміністративно – господарських питань – 27.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України №684 від 13.09.2017 року проведена робота по обліку дітей дошкільного та шкільного віку. Всі дані внесені в інформаційну систему ІСУО та єдину державну електрону базу ЕДЕБО.
Мережа закладів освіти та культури збережена: 4 заклади загальної середньої освіти, 1 заклад дошкільної освіти, 8 сільських бібліотек, 9 будинків культури та 2 музеї.
У 4 закладах загальної середньої освіти навчалося 538 учнів, загальна кількість класів – 44, з них 1-4 класів – 18, 5-9 класів – 21, 10-11 класів – 5. Індивідуальне форма навчання була організована для 1 учня. Інклюзивне навчання організовано для 1 учня (Сидорівський НВК), у дошкільних закладах та групах виховувалося – 141 вихованця.
У червні 2020 року 9 класів закінчили 42 випускника. 11 клас закінчили 30 учнів, з них 1 із Золотою медаллю.
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Дошкільна освіта в громаді спрямована на здійснення завдань щодо задоволення потреб у догляді, оздоровленні, вихованні та навчанні дітей дошкільного віку. Освітяни громади працюють над реалізацією основних напрямів державної освітньої політики, виконанням статей Закону України «Про дошкільну освіту», забезпеченням належного рівня керівництва освітнім процесом та фінансово господарською діяльністю.
Мережа ЗДО складає: 1 заклад дошкільної освіти та 3 групи при НВК, контингент вихованців, у яких 139 дітей дошкільного віку. Черга на зарахування у закладах дошкільної освіти громади відсутня.
Всі діти 3-х та 5-річного віку охоплені дошкільною освітою. Це дає змогу підвищити рівень підготовки дітей до навчання в школі.
З метою реалізації права кожної дитини на отримання якісної дошкільної освіти вжито заходів щодо забезпечення освітнього середовища меблями на 90%, іграшками та ігровими наборами – 95%, постільною білизною – 95%. Кухонним та столовим посудом заклади дошкільної освіти забезпечені відповідно на 100%.
У закладах дошкільної освіти організовано 3-х разове харчування. Фактично використано продуктів на суму 203 152,16 тис. грн.
За реєстраційними списками на території громади проживає 206 дітей віком 0-6 років.
До мережі ІНТЕРНЕТ підключені всі заклади дошкільної освіти.
Педагогічні працівники закладів дошкільної освіти брали участь в умовах карантину - в онлайн вебінарах та семінарах.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
Відповідно до плану роботи організовано пройшли всі засідання атестаційної комісії відділу освіти Стеблівської селищної ради. У 2020 році було проатестовано комісією відділу освіти 5 педагогічних працівників закладів освіти громади та 2 методисти відділу освіти, культури, молоді та спорту.
У 2020 році 12 педагогів громади пройшли курси підвищення кваліфікації:
Стеблівська ЗОШ - 5, Дацьківський НВК - 1, Сидорівський НВК - 1, Шендерівський НВК - 3, ЗДО «Росинка» - 2 .
ПІДВЕЗЕННЯ
Постійно забезпечується підвезення до місць навчання і додому 191 учні, 34 вчителі, що складає 100 % осіб, які проживають за межею пішохідної доступності. Підвіз здійснюється до 4 закладів загальної середньої освіти двома шкільним автобусами та 2 орендованими автобусами.
ХАРЧУВАННЯ
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» організація харчування у закладах освіти, які перебувають у власності територіальних громад або передані їм, належить до повноважень органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади, тому увага керівників закладів освіти була зосереджена на першочерговості збереження здоров’я і життя дітей, необхідності посилення заходів із запобігання спалахів гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь серед здобувачів освіти шляхом організації якісного гарячого харчування.
Відповідно до рішення виконавчого комітету «Про організацію харчування учнів, вихованців у закладах освіти Стеблівської селищної ради» розмір батьківської плати становить : для вихованців та учнів 1-4 класів – 40 %, для учнів 5-11 класів – 60% від встановленої вартості.
Забезпечуються безкоштовним харчуванням:
- діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
- діти – сиріт;
- діти, позбавлених батьківського піклування;
- діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах);
- діти, батьки яких є учасниками бойових дій або загинули під час виконання службових обов’язків у зоні проведення АТО;
- діти – інвалідів;
- діти, батьки яких мають інвалідність I, II групи.
На 50 % зменшено плату за харчування:
- для батьків дітей – напівсиріт;
- для батьків із сім’ї, яка має статус «Багатодітна сім’я»;
- для батьків, які є учасниками АТО (призвані під час мобілізації).
За звітний період охоплено гарячим харчуванням 538 учнів, що складає 100 % від загальної кількості дітей.
На харчування дітей використано за звітний період по факту 447 319,01 тис. грн.
Робота їдалень перевіряється відділом освіти та Держпродспоживслужбою постійно протягом звітного періоду.
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Методична робота з педагогічними працівниками спрямовувалась на реалізацію науково – методичної проблеми : «Розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів, як фактор підвищення якості освіти та розвитку успішної особистості учня в закладах освіти територіальної громади».
Основна форма роботи за звітній період – організація роботи міжшкільних методичних об’єднань.
На базі Сидорівського НВК було проведено засідання міжшкільного методичного об’єднання фізико-математичних наук; на базі Шенерівського НВК – засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу; засідання міжшкільного методичного об’єднання суспільних наук.
У зв’язку із карантином заплановані на березень – червень 2020 року засідання проводились в онлайн режимі, вчителі та адміністрація брали участь у вебінарах, онлайн-конференціях, які проводилися на платформах від МОН України, на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічної освіти.
У лютому 2020 року вчитель Дацьківського НВК Цибульський Олександр Володимирович ( номінація «Математика») взяв участь у I зональному турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020».
Педагогічні колективи громади брали участь у обласній виставці перспективного педагогічного досвіду «Інноваційний пошук освітян Черкащини 2020» в дистанційному режимі. 36 педагогічних працівників стали учасниками виставки: Стеблівська ЗОШ - 5, Дацьківський НВК - 15, Сидорівський НВК - 10, Шендерівський НВК - 5, ЗДО «Росинка» - 1.
Експертиза матеріалів показала, що переважна більшість робіт відповідала вимогам щодо оформлення посібників, характеризувалася новизною і актуальністю тем, різноманітністю за тематикою, змістовністю, вказують на постійний творчий пошук вчителів та відповідають нормативним документам. За підсумками 25 обласної виставки «Інноваційний пошук освітян Черкащини - 2020» нагороджено таких педагогічних працівників громади:
Дипломом 1 ступеня - Поліщук Ларису Миколаївну, вчителя математики, фізики, природознавства Сидорівського НВК за посібник «Компетентнісний підхід до вивчення природознавства у 5 класі»;
Дипломом 2 ступеня – Назаренко Наталію Сергіївну, директора Шендерівського НВК за посібник «Лідер нового покоління. Гранти і проєкти в управлінській діяльності керівника ЗЗСО»;
Дипломом 3 ступеня – Мелешко Галину Лазорівну, вчителя німецької мови за посібник «Формування лінгвокраєзнавчої компетенції на уроках німецької мови».
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ
Спортивно – масова та фізкультурно – оздоровча робота в територіальній громаді була організована та проводилась відповідно до вимог Законів України «Про фізичну культуру і спорт», «Про освіту», цільової програми «Фізичне виховання – здоров’я нації», Указу Президента України «Про національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року», Програми розвитку фізичної культури та спорту в Стеблівській ТГ.
Згідно плану роботи, дотримуючись карантинних вимог, проводились міжшкільні змагання з волейболу, футболу, міні-футболу, настільного тенісу, шахів та шашок. Щорічно, в рамках Олімпійського тижня, тижня фізкультури, Дня Здоров’я проводились в закладах освіти цікаві та різноманітні заходи.
З метою активізації фізкультурно – оздоровчої та спортивно – масової роботи в закладах загальної середньої освіти діють шість гуртків «Волейбол», «Футбол», «Баскетбол», в яких займаються 99 учнів.
У серпні місяці команди школярів, молоді та ветеранів спорту населених пунктів, що входять до Стеблівської ТГ брали участь у спортивних змаганнях з футболу між громадами району у с. Переможинці.
Впродовж літа підготовлено матеріально – технічну базу знань фізкультурою та спортом, а саме: перевірено на надійність спортивне обладнання, оновлено покриття споруд, зроблений поточний ремонт спортивних залів, придбано спортивний інвентар.
Побудовано мультифункціональний спортивний майданчик зі штучним покриттям в с. Шендерівка. На будівництво такого майданчика в 2020 році використано 658985,00 тис. грн. місцевого бюджету. Також виготовлено проектно – кошторисну документацію на будівництво стадіону (футбольного поля зі штучним покриттям розміром 60х40 метрів з легкоатлетичними доріжками, трибунами та освітленням) в смт. Стеблів на суму 114284,00 тис. грн.
У відділі наявний комп’ютерний банк даних показників фізичного розвитку учнів, який щорічно аналізується.
Вживаються заходи щодо покращення оздоровчої роботи серед школярів.
Аналізуючи стан та тенденції розвитку фізкультурно – оздоровчої роботи, можна зробити висновок, що збільшилася кількість осіб, які займаються спортом, збільшилася кількість гуртків спортивного спрямування на громадських засадах, покращилося матеріально – технічне забезпечення освітніх закладів.
Підготовлено та сформовано звіти, подано в паперовому вигляді до Управління у справах сім’ї, молоді та спорту :
- Звіт з фізичної культури і спорту
- Фізкультурні кадри
- Спортивні споруди
- Фінансування сфери фізкультури і спорту
- Фізкультурно-оздоровча діяльність.
КУЛЬТУРА
Основними завданнями відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Стеблівської селищної ради є реалізація державної політики в галузі культури і мистецтва. Головна увага приділяється поліпшенню рівня роботи закладів культури громади, посиленню їх ролі в організації культурного дозвілля та відпочинку населення, збереженню та зміцненню матеріально-технічної бази установ культури. З метою збереження і розвитку культури та мистецтва, сприяння розвитку духовності, зміцнення моральних цінностей відділом здійснюються кроки щодо створення умов розвитку галузі. Першочерговими завданнями залишаються питання фінансування сфери, відродження, збереження і примноження фольклору, організація змістовного дозвілля молоді, підвищення фахового рівня клубних та бібліотечних працівників, покращення організації та проведення: свят, фестивалів, оглядів - конкурсів, виставок, а також участь колективів художньої самодіяльності в районних і обласних заходах .
В громаді збережено інфраструктуру галузі культури. У 2020 році функціонувало 19 закладів культури. З них: 8 сільських бібліотек, 9 клубів та 2 музеї.
З березня 2020 року заклади культури, у зв’язку з пандемією коронавірусу, були переведені на дистанційну форму роботи.
За період карантину клубними працівниками було проведено низку онлайн – заходів.
У 2020 році в клубних закладах громади працювало 58 клубних формувань, в них – 406 учасників, 20 – дитячих колективів, в них – 196 учасників. Із званням «народний» - 2 колективи, в них – 24 учасники. В картотеці закладів культури налічується 3 народних умільці. Було проведено 750 культурно – масових заходів онлайн, які відвідало 21108 осіб, зокрема 3735 дітьми.
В рамках плану роботи відділу культури на 2020 рік в закладах культури було організовано та проведено ряд культурно-мистецьких заходів по відзначенню державних свят та свят народно-релігійного календаря.
Зокрема:
- новорічні та Різдвяні свята ;
- відзначення Дня Соборності України ;
- вшанування учасників бойових дій на території інших держав;
- вшанування Героїв Небесної Сотні;
- відзначення Міжнародного жіночого дня 8 Березня;
- відзначення Дня Перемоги у Другій світовій війні;
- вшанування пам’яті жертв Голодомору.
Бібліотечну мережу у минулому році складали 8 бібліотечних установ, книжковий фонд нараховує 72158 примірників видань. Протягом 2020 року до бібліотек надійшло 1146 примірників видань. Основним джерелом поповнення фондів є безкоштовні надходження книг за державними та обласними програмами.
Протягом року в бібліотеках проведено літературні години, вечори - зустрічі, бесіди, оформлено книжкові виставки до державних свят, ювілейних та пам’ятних дат визначних діячів, письменників тощо.
У сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб
Протягом 2020 року по Стеблівській селищній територіальній громаді знято із реєстраційного обліку 246 громадян, зареєструвало місце проживання 89 громадян.
У сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян:
Робота із зверненнями громадян
Протягом 2020 року у виконкомі селищної ради:
- до 5 листопада 2020 року складено актових записів про державну реєстрацію народження – 22,
-до 5 листопада 2020 року складено актових записів про державну реєстрацію шлюбу – 10
- до 5 листопада 2020 року складено актових записів про державну реєстрацію смерті – 117, з 5.11.2020 по 31.12.2020 – 39, разом-156
- зареєстровано 268 звернень громадян, з них: з письмових 131, усних – 137, колективних – 5. Усі звернення розглянуто вчасно, відповідно до вимог Закону України « Про звернення громадян».
- видано довідок по смт Стеблів –711, по колишніх Дацьківській раді – 644, Комарівській – 107, Шендерівській – 293, Сидорівській –257.
Вчинено нотаріальних дій по смт Стеблів – 182, по колишніх Дацьківській раді – 63, Комарівській – 120, Шендерівській – 190, Сидорівській – 48
- на розгляд виконкому селищної ради надійшло 427 заяв. Основними питаннями таких звернень залишаються: надання одноразової грошової допомоги на лікування та вирішення соціально – побутових питань, уточнення юридичної адреси об′єктів нерухомого майна, поіл та обєднання земельних ділянок, різування дерев та чагарників.
- подано 819 заяву та проведено державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно (реєстрація права власності та іншого речового права(оренди)
Оформлено документів громадян на житлову субсидію 1088.
Правове забезпечення діяльності Стеблівської селищної ради та виконкому
Спеціалістами апарату виконкому селищної ради проводиться робота у сфері надання відповідей та роз’яснень на звернення громадян, запити та звернення державних органів влади та підприємств, установ та організацій іншої форми власності.
Всі звернення та заяви громадян, підприємств, установ, організацій та юридичних осіб - підприємців розглянуто у встановлений законодавством термін. На всі звернення надано відповіді, або прийняті відповідні рішення.
Головним спеціалітом виконавчого комітету Стеблівської селищної ради проводиться постійний моніторинг проектів нормативно правових актів, що дає можливість чіткого та неухильного дотримання вимог чинного законодавства.
Ведеться постійна робота спрямована на впорядкування майнових відносин, реєстрацію прав власності громади на комунальне майно, надходження коштів до бюджету за рахунок оренди комунального майна, стягнення заборгованості перед бюджетом, що дає можливість ефективного використання майна громади, наповнення бюджету громади та зменшення заборгованості перед бюджетом із сплати обов’язкових платежів.
Всі регуляторні акти та інші прийняті рішення доводились до відома населення, підприємств, установ, організацій, підприємців шляхом розміщення на веб-сайті селищної ради та сторінках друкованих видань. На вимогу громадян надані копії відповідних рішень, а також копії рішень доведені до виконавців для здійснення контролю. У результаті проведеного аналізу діючих регуляторних актів селищної ради та прийняття регуляторних актів у 2020 році забезпечено збільшення доходів селищного бюджету за рахунок оптимізації ставок земельного податку, податку з власників нерухомості та єдиного податку із суб’єктів підприємницької діяльності.
Звіт про роботу Служби у справах дітей виконавчого комітету
Відповідно до чинного законодавства України, Служба у справах дітей виконавчого комітету Стеблівської селищної ради забезпечує соціально– правовий захист всіх дітей, а особливо тих, які потребують додаткової уваги з боку держави: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах.
Служба у справах дітей утворена в Стеблівській територіальній громаді рішенням селищної ради від 26.07.201 року.
Станом на 01.01.2021 року на обліку в Службі у справах дітей виконавчого комітету Стеблівської селищної ради перебувають діти:
- 7 дітей, позбавлених батьківського піклування, які походять з території Стеблівської ТГ;
- 3 дітей-сиріт (перебувають на повному державному утриманні), які походять з території Стеблівської ТГ;
- 1 дитина, позбавлена батьківського піклування, яка прибула з іншої території та проживає на території Стеблівської ТГ;
- 1 дитина-сирота, яка прибула з іншої території та проживає на території Стеблівської ТГ.
Із території Стеблівської громади походять 36 осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, яким уже виповнилось 18 років.
За звітний період на квартирному обліку по Стеблівській селищній раді для отримання житла і з метою покращення житлових умов, перебувало 14 осіб, із яких 1 особа має статус дитини-сироти та 13 осіб, мають статус дітей, позбавлених батьківського піклування. У числі дітей, позбавлених батьківського піклування, перебуває 2 дітей-інвалідів.
Комісією з питань формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування у 2020 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа при Стеблівській селищній раді, було надано 4 особам із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дозволи на відкриття спеціальних рахунків для перерахунку компенсаційних виплат за рахунок державної субвенції для придбання житла в сумі 395684,00 грн кожній особі.
В обов’язковому порядку здійснювалися обстеження умов проживання в сім’ях громади, де виховуються малолітні і неповнолітні діти. Під час візитів в сім’ї значна увага приділялася перевірці умов утримання та виховання дітей, їх фізичному та розумовому розвитку, рівню адаптованості їх у суспільстві.
Служба у справах дітей здійснює організаційне забезпечення діяльності постійно діючої Комісії з питань захисту прав дітей виконавчого комітету Стеблівської селищної ради, засідання якої відбуваються раз на місяць. Так, станом на 01.01.2021 проведено 7 засідань Комісії, на яких було розглянуто 34 питання. Взято участь в засіданнях виконавчого комітету Стеблівської селищної ради, де з метою захисту прав та законних інтересів дітей, представлено для розгляду 23 проекти рішень.
За ініціативи Служби у справах дітей виконавчого комітету Стеблівської селищної ради було створено міждисциплінарну команду для організації соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, членами якої стали старости, представники медичної, освітньої сфери та ювенальної превенції.
Наприкінці 2020 року в установленому порядку було здійснено щорічну перевірку умов утримання, проживання, навчання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою або піклуванням та проживають на території Стеблівської громади. Фактів порушення законодавства не виявлено. Результати перевірки розглянуті та затверджені на засіданні Комісії з питань захисту прав дітей виконавчого комітету Стеблівської селищної ради.
З метою інформування населення Стеблівської ТГ, на офіційному сайті громади було висвітлено такі питання:
- домашнє насильство над дітьми: його види та наслідки;
- відчуження нерухомості, власником якої одночасно є малолітні, неповнолітні, та коли за одного власника представник діє за довіреністю;
- позбавлення батькiвських прав та їх наслідки;
- виховання дітей — процес непростий;
- діти не відвідують школу: хто винен?;
- відповідальність за пияцтво. Куди дивляться батьки?;
- що таке кібергрумінг і як від нього уберегти дитину;
- десять кроків, щоб стати кращими батьками;
- відповідальність неповнолітніх за вчинення злочинів;
- дитинство без насильства;
- прийомна сім’я – зміни життя дитини;
- патронатна сім’я – сучасна альтернатива сімейному вихованню.
Службою було розроблено та розповсюджено інформаційні буклети на
тему: «Патронатна сім’я – як альтернатива притулкам». Систематично проводиться рекламна пропаганда сімейних форм виховання на сторінці «Служби у справах дітей Стеблівської ТГ» на сторінках соціальної мережі «Facebook». На початку листопада з ініціативи Служби у справах дітей Черкаської державної адміністрації були виділені іграшки, які знайшли своїх власників у нашій громаді.
До новорічних свят дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, які проживають на території Стеблівської ТГ та знаходяться під опікою, вручено солодкі подарунки.
Загальна характеристика виконання бюджету
Бюджет Стеблівської об'єднаної територіальної громади включає в себе 5 бюджетів, з них: 1 селищний та 4 сільські бюджети. До складу ОТГ увійшло 12 населених пунктів: смт Стеблів, с.Дацьки, с.Яблунівка, с.Переможинці, с.Прутильці, с.Шендерівка, с.Нова-Буда, с.Комарівка, с.Хильки, с.Сидорівка, с.Скрипчинці, с.Гута - Стеблівська.
Протягом 2020 року до загального та спеціального фондів місцевих бюджетів району, включаючи офіційні трансферти, надійшло 57801,5 тис. грн, що становить 96,1 відс. до річного розпису доходів із врахуванням проведених уточнень, зокрема до загального фонду – 57339,9 тис. грн, або 96,1 відс. та до спеціального фонду – 461,6 тис. грн, або 89,7 відс.
Видатки загального фонду бюджету за 2020 рік склали 43671,3 тис. грн, що становить 93,7 відс. до планових показників. Фінансування видатків здійснено відповідно до затверджених бюджетних призначень. Видатки спеціального фонду бюджету склали 16522,5 тис. грн, або 81,7 відс. річного плану.
Показники економічного розвитку регіону
Діяльність Стеблівської селищної об'єднаної територіальної громади у 2020 році була направлена на посилення позитивних тенденцій в усіх сферах, здійснення модернізації інфраструктури та запровадження заходів з енергозбереження, проведення заходів щодо підтримки малозахищених верств населення.
На території громади зареєстровано 39 юридичних підприємств і установ та здійснюють підприємницьку діяльність 175 фізичних осіб.
Основними бюджетоутворюючими платниками Стеблівської ОТГ, сплата податків і зборів яких займає найбільшу питому вагу у надходженнях до загального фонду за 2020 рік (71,2 відс.) є: сільськогосподарські підприємства — ТОВ «АФ «Злагода», ТОВ «АФ «Корсунь», НВФ «Урожай» та промислові виробництва — ТОВ «Коріс АМ», ПП «Ярослав», Стеблівська бавовняна-прядильна ткацька фабрика.
В галузях економіки громади протягом року спостерігалась позитивна тенденція щодо роботи підприємств промислового та аграрного секторів. Проте, карантинні обмеження, введені у зв’язку з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-CoV-2, призвели до уповільнення темпів росту в основних галузях реального сектору економіки громади: трудові ресурси використовувалися подекуди з обмеженнями, внаслідок чого зменшився фонд заробітної плати та, відповідно, надходження від податку з доходів фізичних осіб, єдиного податку. Через надані згідно законодавства пільги зменшилися надходження від плати за землю до місцевого бюджету.
З метою покращення стану дорожньо-транспортної інфраструктури населених пунктів громади, протягом 2020 року проводилися роботи з поліпшення дорожнього покриття через капітальні та поточні ремонти вулиць та доріг комунальної власності.
За 2020 рік виконано обсяг ремонтно-будівельних робіт вулиць і доріг комунальної форми власності на площі 15,424 тис. м2, в тому числі капітальним ремонтом – 11,000 тис. м2, поточним ремонтом – 4,424 тис. м2 .
У галузі освіти для задоволення освітніх потреб населення Стеблівської громади протягом 2019/2020 навчального року освітній процес забезпечувався у чотирьох закладах загальної середньої освіти та одному закладі дошкільної освіти, відповідно до вимог та із врахуванням ситуації, що склалася в державі із впровадженням відповідних обмежень, супроводжених COVID-19.
У галузі культури для задоволення культурних, естетичних та духовних потреб населення громади функціонують 9 клубних закладів, 8 бібліотек та 2 музеї. Субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 №891 реалізований проект «Капітальний ремонт даху будинку культури по вулиці Партизанська,8 в смт Стеблів Корсунь-Шевченківського району Черкаської області».
Основною метою діяльності Стеблівської громади у сфері бюджетно-фінансової політики є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку громади та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.
Для підвищення рівня фінансової забезпеченості місцевих бюджетів і забезпечення стабільної роботи бюджетної сфери в громаді організовано ефективний контроль за своєчасністю та повнотою виплати заробітної плати, розрахунків за спожиті енергоносії, продукти харчування, інші захищені статті.
ДОХОДИ
До загального та спеціального фондів місцевих бюджетів, в частині власних доходів, надійшло 37319,8 тис. грн, що становить 95,1 відс. до річного розпису із врахуванням уточнень.
Загальний фонд
До загального фонду місцевих бюджетів надійшло 36858,2 тис. грн власних доходів, що на 4,6 відс., або на 1778,4 тис. грн менше ніж за відповідний період 2019 рік.
Затверджені радами завдання з доходів загального фонду виконано на 95,2 відс. (-1877,9 тис. грн).
У 2020 року місцевий бюджет отримав 23468,0 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, що на 9,8 відс., або на 2562,1 тис. грн менше ніж за аналогічний період минулого року. Завдання з надходження податку на доходи фізичних осіб виконано на 88,7 відс., (-2997,0 тис. грн). Податку на доходи фізичних осіб від надання в оренду земельних часток (паїв) місцевими бюджетами району отримано 6930,3 тис. грн. Середній розмір плати за оренду земельних паїв по району становить 11,6 відс. до грошової оцінки землі.
Протягом звітного періоду до місцевого бюджету надійшло рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування – 53,2 тис. грн (177,4 відс.) та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) - 649,6 тис. грн (162,0 відс.).
Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення отримано в сумі 0,6 тис. грн.
Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів отримано в сумі 268,1 тис. грн, або 148,9 відс. до плану на звітний період.
До місцевого бюджету надійшло 6574,2 тис. грн податку на майно, в тому числі: податку на нерухоме майно – 114,4 тис. грн (131,6 відс.), плати за землю – 6459,8 тис. грн (119,3 відс.).
Із наявних земель запасу, резервного фонду (ріллі) та земель не наданих у власність та постійне користування в межах населеного пункту – 1430,1 га в оренду передано 1325,2 га, що становить 92,7 відс. (середня ставка орендної плати становить 11,7 відс.), по невитребуваних та нереалізованих паях із наявної площі 302,2 га в оренду передано 293,4 га, що становить 97,1 відс. (середня ставка орендної плати становить 12,0 відс.).
Туристичного збору отримано в сумі 133,6 тис. грн, або 127,3 відс. до плану на звітний період.
Єдиного податку надійшло до місцевого бюджету в сумі 5518,6 тис. грн, або 92,5 відс. до завдання, темп росту до відповідного періоду 2019 року становить 100,8 відс.
Плата за надання адміністративних послуг становить 78,8 тис. грн, що становить 154,4 відс. до плану на звітний період.
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності склали 71,4 тис. грн, або 204,1 відс.
Інших надходжень отримано в сумі 41,8 тис. грн.
Спеціальний фонд
Протягом звітного періоду до спеціального фонду місцевого бюджету надійшло коштів в сумі 461,6 тис. грн, що становить 89,7 відс. до завдання звітного періоду.
Надходження до природоохоронних фондів місцевих бюджетів району склали 31,2 тис. грн, або 91,2 відс. (екологічний податок – 23,1 тис. грн, грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 8,1 тис. грн).
Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту становлять 11,3 тис. грн.
Власних надходжень бюджетних установ отримано в сумі 393,8 тис. грн, що становить 87,4 відс. до річного плану.
До цільових фондів місцевого бюджету надійшло коштів в сумі 23,4 тис. грн, що становить 78,1 відс. до плану на звітний період.
ВИДАТКИ
Видатки загального фонду бюджету за 2020 рік склали 43671,3 тис. грн, що становить 93,7 відс. до планових показників. Фінансування видатків здійснено відповідно до затверджених бюджетних призначень. Видатки спеціального фонду бюджету склали 16522,5 тис. грн. або 81,7 відс. до річного плану.
У галузевій структурі видатків на управління спрямовано 19,7 відс., на освіту — 50,6 відс., охорону здоров'я — 1,6 відс., соціальний захист – 1,4 відс., культуру – 4,7 відс., благоустрій — 2,1 відс., землеустрій — 0,20 відс., утримання доріг — 5,6 відс., утримання місцевої пожежної охорони — 1,8 відс.
У структурі видатків за економічною класифікацією (без субвенцій та дотацій) питома вага видатків на оплату праці з нарахуванням складає 68,1 відс. (29744,0 тис. грн), оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2,9 відс. (1251,2 тис. грн), продукти харчування та медикаменти – 1,1 відс. (466,1 тис. грн), соціальний захист – 1,7 відс. (725,9 тис. грн).
Державне управління
На утримання органів місцевого самоврядування КПКВ 0210160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об'єднаних територіальних громадах» на звітний період касові видатки склали 9290,7 тис. грн при уточненому річному плані 9596,2 тис. грн, або 96,82 відс. до плану.
На оплату праці використано 6483,0 тис. грн, при уточненому плані 6487,2 тис. грн, що становить 99,9 відс. до уточнених планових призначень.
На оплату комунальних послуг та енергоносіїв здійснено видатків у сумі 14,0 тис. грн. при уточненому плані 69,5 тис. грн., що становить 20,2 відс.
На всі інші видатки касові видатки становлять 2821,7 тис. грн. при уточненому плані 3023,5 тис. грн, що становить 93,3 відс.
Освіта
У Стеблівській селищній територіальній громаді створюються необхідні умови для розвитку системи освіти. Мережа приведена у відповідність до освітніх потреб громадян, здійснено моніторинг наповнюваності закладів освіти, проведено курси підвищення кваліфікації та атестаційну кампанію для педагогічних працівників, організовано регулярне безкоштовне підвезення учнів, які проживають за межею пішохідної доступності до місць навчання й додому, модернізовано існуючу матеріально-технічну базу закладів освіти. Проведено поточні та капітальні ремонти всіх освітніх закладів громади.
На утримання дошкільних закладів передбачені видатки по загальному фонду в сумі 3163,5 тис. грн. Касові видатки за 2020 рік проведені в сумі 2761,2 тис. грн, що становить 87,3 відс. до плану. На виплату заробітної плати спрямовано 1953,5 тис. грн, що становить 98,2 відс. до уточнених планових показників, на оплату спожитих енергоносіїв - 118,4 тис. грн, що становить 41,1 відс. до уточнених планових призначень, на придбання продуктів харчування - 137,3 тис. грн, що становить 57,2 відс. до планових показників на звітній період.
На утримання загальноосвітніх передбачено видатки в сумі 20865,6 тис. грн, в тому числі за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету в сумі 12 878,6 тис. грн, додаткової дотації - 619,2 тис. грн, субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” в сумі 206,9 тис. грн, субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду — 116,7 тис. грн.). Освоєно коштів за 2020 рік в сумі 19302,5 тис. грн, (92,5 відс. до уточненого плану).
На виплату заробітної плати спрямовано 13773,6 тис. грн, що становить 96,6 відс. до уточнених планових показників, на оплату спожитих енергоносіїв — 744,0 тис. грн, що становить 63,5 відс. до уточнених планових призначень, на придбання продуктів харчування спрямовано кошти у сумі 326,3 тис. грн, що становить 60,6 відс. до уточнених планових призначень.
Кошти субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” в сумі 277,3 тис. грн на умовах співфінансування з селищного бюджету використано на придбання шкільних меблів, принтерів, ноутбуків, ламінаторів, дидактичного матеріалу та засобів захисту на період карантину для учнів перших класів Стеблівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дацьківського НВК, Шендерівського НВК, Сидорівського НВК.
Охорона здоров’я
На фінансову підтримку для утримання первинної медичної допомоги — комунального некомерційному закладу ЦПМСД профінансовано видатки з місцевого бюджету за 2020 рік в сумі 706,7 тис. грн.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
За 2020 рік обсяг видатків загального фонду бюджету ОТГ на соціальний захист та соціальне забезпечення склав 619,0 тис. грн, із них видатки на пільгове перевезення автомобільним транспортом – 19,2 тис. грн, на виплату різних видів допомог населенню 599,8 тис. грн (на поховання, лікування, вирішення соціально-побутових проблем, одноразової допомоги УБД, одноразової допомоги призваним на строкову службу до лав української армії та ін.)
Культура і мистецтво
На утримання бібліотек уточненим планом на 2020 рік передбачено кошти в сумі 584,5 тис. грн, освоєно коштів – 539,2 тис. грн, що становить 92,3 відс.
На виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 525,9 тис. грн, що становить 98,2 відс. до уточнених планових показників, на оплату спожитих енергоносіїв - 11,6 тис. грн, що становить 60,4 відс. до уточнених планових призначень.
На забезпечення діяльності палаців і будинків культури уточненим планом на 2020 рік передбачалось 1590,8 тис. грн. Видатки проведено в сумі 1470,4 тис. грн, або 92,4 відс.
На виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 1259,1 тис. грн, що становить 99,7 відс. до уточнених планових показників, на оплату спожитих енергоносіїв - 67,9 тис. грн, що становить 43,8 відс. до уточнених планових призначень.
На проведення заходів культурно-освітнього характеру протягом 2020 року направлено кошти в сумі 31,1 тис. грн, або 64,8 відс. до бюджетних призначень на звітний період.
Фізична культура і спорт
У 2020 році обсяг видатків спеціального фонду бюджету ОТГ на фізичну культуру і спорт склав 659,0 тис. грн, що становить 99,9 відс. до уточненого плану.
Житлово-комунальне господарство
За 2020 рік обсяг видатків загального фонду бюджету ОТГ на благоустрій склав 914,1 тис. грн, що становить 91,7 відс. до уточненого плану, із них видатки на заробітну плату з нарахуванням – 237,1 тис. грн, на оплату комунальних послуг — 279,5 тис. грн.
Економічна діяльність
Видатки на здійснення заходів із землеустрою використано у сумі 86,2 тис. грн для виготовлення документації із землеустрою.
Видатки на утримання доріг та дорожньої інфраструктури за 2020 рік склали 2465,4 тис. грн по загального фонду, що становить 96,9 відс. до планових показників та 7954,1 тис. грн спеціального фонду, що становить 80,1 відс. до планових показників.
Проведено поточний та капітальний ремонт доріг в смт Стеблів, в селах Переможинці, Дацьки, Яблунівка, Шендерівка, Комарівка, Сидорівка, Скрипчинці. Здійснено видатки на посипку доріг протиожеледною сумішшю та послуги по прогортанню снігу.
Інша діяльність
Видатки із загального фонду бюджету ОТГ ну утримання місцевої пожежної охорони за звітний період склали 792,0 тис. грн, в тому числі за рахунок субвенції з інших бюджетів — 277,5 тис. грн.
На виплату заробітної плати з нарахуваннями направлено 735,7 тис. грн, що складає 99,2 відс. до уточнених планів.
На оплату комунальних послуг і енергоносіїв використано 15,7 тис. грн, або 72,4 відс.
На іншу діяльність у сфері охорони навколишнього природного середовища були заплановані видатки у сумі 30,0 тис. грн, освоєно в сумі 7,6 тис. грн, або 25,5 відс. планових призначень. Видатки проведено на послуги з вивезення сміття.
Міжбюджетні трансферти
До загального фонду місцевого бюджету в частині міжбюджетних трансфертів надійшло 20481,7 тис. грн, що складає 97,9 відс. до річного розпису із врахуванням уточнень.
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам затверджена в сумі 12878,6 тис. грн та отримана в сумі 12878,6 тис. грн, або 100,0 відс.
Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам затверджена в сумі 1246,2 тис. грн та отримана в сумі 1246,2 тис грн, або 100,0 відс.
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій затверджена в сумі 2705,7 тис. грн та отримана в сумі 2573,5 тис. грн, або 95,1 відс.
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної дотації з державного бюджету затверджена в сумі 819,2 тис.грн та отримана в сумі 819,2 тис. грн, або 100 відс.
Субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету затверджена в сумі 1582,7 тис. грн та отримана в сумі 1582,7 тис. грн, або 100 відс.
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду затверджена в сумі 116,7 тис. грн та отримана в сумі 116,7 тис. грн, або 100 відс.
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету затверджена в сумі 277,5 тис. грн, та отримана в сумі 277,3 тис. грн, або 99,9 відс.
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду затверджена в сумі 6,6 тис. грн та отримана в сумі 6,6 тис. грн, або 100.0 відс.
Субвенція з місцевого бюджету на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету затверджена в сумі 731,3 тис. грн, та отримана в сумі 666,4 тис. грн, або 91,1 відс.
Субвенція з місцевого бюджету на утримання об'єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування затверджена в сумі 290,8 тис. грн, та отримана в сумі 277,5 тис. грн, або 95,4 відс.
Інші субвенції затверджені в сумі 256,9 тис. грн, та отримано в сумі 37,0 тис. грн, або 14,4 відс.
В складі видатків загального фонду бюджету міжбюджетні трансферти становлять — 6848,9 тис. грн, в тому числі:
- реверсна дотація у сумі – 850,8 тис. грн;
- дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з держаного бюджету видатків на утримання закладів охорони здоров'я та закладів освіти за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету у сумі – 200,0 тис.грн;
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров'я за рахунок коштів медичної субвенції в сумі – 1 246,2 тис. грн;
- інші субвенції – 1 978,4 тис. грн;
- субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів – 2573,5 тис. грн.
Бюджет розвитку
За рахунок коштів бюджету розвитку (кошти передані із загального фонду) на капітальні видатки протягом 2020 року використано 16286,1 тис. грн, а саме:
по державному управлінню - 64,7 тис. грн (придбано комп'ютер — 14,5 тис. грн, багатофункціональний апарат — 11,5 тис. грн, ноутбук — 24,5 тис. грн, причіп до легкового автомобіля — 14,2 тис. грн);
по освітніх закладах - 299,8 тис. грн. (придбано книги для поповнення бібліотечного фонду, принтери, ноутбуки, плиту електричну, насос, кухонне обладнання, кухонне обладнання, в тому числі за рахунок субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 116,7 тис. грн, телевізори, ламінатори, принтери та ноутбуки для учнів перших класів, в тому числі за рахунок субвенції на НУШ - 82,5 тис. грн);
по закладах культури - 21,8 тис. грн (придбано музичну апаратуру в сільський клуб с.Сидорівка);
по КПКВМБ 0215045 «Будівництво мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту» - 659,0 тис. грн (на капітальне будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту (баскетбол, волейбол, гандбол, міні-футбол) розміром 42х22 м в с.Шендерівка Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області);
по КПКВМБ 0216083 «Проектні, будівелбно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування» - 1582,7 тис.грн (придбання житла для дітей-сиріт);
по КПКВМБ 0217321 «Будівництво освітніх установ та закладів» в сумі 1580,3 тис. грн (капітальний ремонт котельні Шендерівського НВК – 236,4 тис. грн, капітальний ремонт їдальні та кухні Стеблівської ЗОШ – 1 313,9 тис. грн, технічне переоснащення ЗВТ теплогенераторної ДНЗ «Росинка» - 15,0 тис. грн, технічне переоснащення ЗВТ теплогенераторної Дацьківського НВК – 15,0 тис. грн);
по КПКВМБ 0217322 «Будівництво медичних установ та закладів» в сумі 54,2 тис. грн (виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівлі колишньої д/у «Вишенька» під ФАП та спортзалу в с. Яблунівка);
по КПКВМБ 0217325 «Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту» в сумі 114,3 тис. грн (виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво стадіону (футбольного поля з штучним покриттям 60х40) в смт Стеблів);
по КПКВМБ 0217330 «Будівництво інших об’єктів комунальної власності» в сумі 1 802,7 тис. грн (капремонт даху адмінбудівлі с/р с. Комарівка – 259,1 тис. грн, капремонт прилеглої території біля спортивних майданчиків смт Стеблів – 1 431,7 тис. грн, реконструкція мережі вуличного освітлення в с.Переможинці – 111,9 тис. грн);
по КПКВМБ 0217363 «Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 2152,5 тис. грн (капітальний ремонт будівлі Стеблівської ЗОШ I—III ступенів ім. І. С.Нечуя-Левицького по вул.Партизанська, 3 в смт Стеблів Корсунь-Шевченківського району Черкаської області (із здійсненням комплексних заходів з енергоефективності) – 879,0 тис. грн, капітальний ремонт даху будинку культури в смт Стеблів – 1273,5 тис. грн. в т.ч. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 1258,0 тис. грн.
по КПКВМБ 0217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» в сумі 7954,1 тис. грн (капітальний ремонт доріг комунальної власності на території ОТГ).
Мережа, штати та контингенти бюджетних установ
Державне управління
Всього штатна чисельність станом на 01.12.2020 року становить 46,5 штатних одиниць. Зайнятих штатних одиниць 36,5 із них посадових осіб 19, інший персонал – 17,5 штатних одиниць.
Освіта
На балансі Стеблівської ОТГ обліковується один заклад дошкільної освіти в смт Стеблів. Кількість дітей в дошкільних закладах станом на 01.12.2020 року становить 125 дітей. Кількість груп — 4.
Штатна чисельність 30,05 шт. од., фактично зайнята — 29,6 шт.од., в тому числі — 9,9 педагогів.
На балансі Стеблівської ОТГ обліковується чотири заклади середньої освіти: Стеблівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дацьківський НВК, Шендерівський НВК, Сидорівський НВК. Кількість дітей по загальноосвітніх навчальних закладах станом на 01.12.2020 року становить 596 дітей, в тому числі діти-сироти — 1 дитина, діти з багатодітних та малозабезпечених сімей — 219 дітей. Зайнята чисельність педагогічних працівників становить 90,11 шт.од., інших працівників 49,60 шт.од.
Культура
На балансі об'єднаної громади перебувають 7 бібліотек: Стеблівська селищна бібліотека, бібліотеки сіл Сидорівка, Скрипчинці, Переможинці, Дацьки, Яблунівка, Шендерівка, Комарівка та 10 клубних закладів, зокрема: Стеблівський селищний будинок культури та чотири сільські будинки культури сіл Дацьки, Шендерівка, Комарівка, Сидорівка, п'ять сільських клубів — сіл Яблунівка, Переможинці, Нова Буда, Хильки, Скрипчинці.
По КПКВ 0214030 „Бібліотеки” штатна чисельність складає 6 штатних одиниць. По КПКВ 0214060 «Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу» штатна чисельність на кінець року становить 12 штатних одиниць.
Заборгованість бюджетних установ
Станом на 01.01.2021 року дебіторська та кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах відсутня.
Інша інформація
Виконання місцевого бюджету протягом 2020 року відбувалося відповідно до Бюджетного кодексу України. Своєчасно проведено виплату зарплати працівникам бюджетних установ, повністю проведено розрахунки за спожиті енергоносії.
У 2020 році короткотермінові позики в органах казначейської служби не отримували. Місцевим бюджетом ОТГ тимчасово вільні залишки коштів на вкладні (депозитні) рахунки не розміщувались.
Земельні відносини
За період з 01.01.2020 по 31.12.2020 року спеціалістами – землевпорядниками виконавчого комітету Стеблівської селищної ради було прийнято 1350 громадян, розглянуто 600 письмових заяв від фізичних та юридичних осіб.
За вищезгаданий період Стеблівською селищною радою прийнято рішення із земельних питань
- Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), для передачі у власність (користування) на – 60 земельних ділянок,
- Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), для передачі у власність (користування) на - 162 земельних ділянок
- Про надання дозволу на виготовлення проектів землеустрою, щодо відведення земельних ділянок у власність (користування) на - 250 земельних ділянок, з яких – 7 учасникам бойових дій,
- Про затвердження проектів землеустрою, щодо відведення земельних ділянок у власність (користування), 170.
- Про припинення користування земельними ділянками на 37 земельних ділянок.
Приведено у відповідність до вимог чинного законодавства право користування громадян земельними ділянками комунальної форми власності, зокрема по с.Сидорівка,с.Дацьки,с.Яблунівка на площу 170,864 га, укладено та зареєстровано 80 договорів оренди з громадянами на дані земельні ділянки.
Розроблено нормативно – грошову оцінку населених пунктів с.Дацьки,с.Переможинці,с.Яблунівка,с.Прутильці,с.Сидорівка,с.Гута –Стеблівська та с.Скрипчинці, розроблена землевпорядна документація щодо інвентаризації земель під закладами освіти Стеблівської територіальної громади.
У 2020 році було проведено земельні торги (аукціон), у результаті яких на загальну площу 185,5 га продано строком на 7 років право оренди на земельні ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованих за межами населених пунктів на території Стеблівської селищної ради,Черкаської області, у результаті чого зростання ставки орендної плати у відсотковому співвідношенні по деяких земельних ділянках сягнуло 80,68%.
Отже на 2021 рік визначено цілі та основні заходи з їх виконання для вирішення нагальних проблемних питань розвитку Стеблівської територіальної громади.
Ми знаємо свої слабкі місця, недоліки, які будемо виправляти. Проте, вся робота і моя, як голови, і виконавчого апарату у вас на очах. Я розумію свою особисту відповідальність перед громадою за кожне наше рішення, кожний наш практичний крок. Жителі нашої територіальної громади чекали і чекають від місцевої влади виважених рішень та позитивних результатів при вирішенні будь-яких питань життєдіяльності громади. Я завжди налаштований на плідну співпрацю та на діалог з усіма, хто бажає щось зробити корисне для свого села чи селища. Я вдячний усім, хто допомагав селищній раді в цей нелегкий період розвитку практичними справами, своїм досвідом, конструктивними порадами та об’єктивними зауваженнями. Закликаю всіх і надалі трудитися з повною віддачею на благо наших жителів і переконаний, що тільки спільними зусиллями ми зможемо створити та розбудувати процвітаючу громаду.
Я щиро вдячний за підтримку виборцям, депутатському корпусу, виконавчому комітету, жителям громади, громадським діячам – усім, хто висловлював розуміння та конструктивні поради.
.