Експертний висновок постійної депутатської комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку щодо проєкту рішення Стеблівської селищної  ради «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної

Дата: 23.04.2020 21:29
Кількість переглядів: 638

Експертний висновок

постійної депутатської комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку щодо проєкту рішення Стеблівської селищної  ради «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік» та аналіз регуляторного впливу до нього

 

  Відповідальна комісія – постійна комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально - економічного розвитку Стеблівської селищної ради (надалі – постійна комісія), статтями 4, 8, 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», розглянула проєкт рішення Стеблівської селищної ради «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік» та аналіз регуляторного впливу  до нього. За результатами розгляду, встановила наступне.

 

         1.Відповідність проєкту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики, встановленим статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

Проаналізувавши проєкт регуляторного акта, постійна комісія визначає наступне.

         В цілому при підготовці проєкту регуляторного акту витримана послідовність регуляторної діяльності: проєкт відповідає цілям державної регуляторної політики, а також його включено до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2020 рік (рішення Стеблівської селищної ради від 20.11.2020 № 38-4/VII, строк підготовки протягом І кварталу 2020 року), оприлюднено на офіційному веб-сайті Стеблівської об’єднаної територіальної громади в мережі Інтернет https://steblivska-gromada.gov.ua/).

Відповідно до графіка проведення робіт з регуляторної процедури:

- 23.04.2020 розміщено повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта на офіційному веб-сайті громади в мережі Інтернет https://steblivska-gromada.gov.ua/) та районній газеті «Надросся» № 16 ( 12292     ) від 23.04.2020 ;

Механізм вирішення проблеми, запропонований у проєкті відповідає потребам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив.

Крім того, проєкт передбачає забезпечення досягнення внаслідок дії регуляторного акта максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних витрат ресурсів та балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави.

Таким чином, проєкт регуляторного акта – проєкт рішення селищної ради «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік» відповідає усім принципам державної регуляторної політики встановленим статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», а саме: доцільність, адекватність, ефективність, збалансованість, передбачуваність, прозорість та врахування громадської думки.

2. Відповідність проєкту регуляторного акта вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо підготовки аналізу регуляторного впливу.

         Стосовно вищевказаного проєкту рішення, розроблено аналіз регуляторного впливу та оприлюднено з метою одержання зауважень та пропозицій.

         Даним аналізом регуляторного впливу визначено та проаналізовано проблему, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінено важливість цієї проблеми, обґрунтовано, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання, або  визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою діючих регуляторних актів, та розглянуто можливість внесення змін до них. Визначено очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта, у тому числі здійснено розрахунок очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта.

         Визначено цілі державного регулювання, та оцінено усі прийнятні альтернативні способи досягнення встановлених цілей, у тому числі ті з них, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин, аргументовано переваги обраного способу досягнення встановлених цілей. Описано механізми і заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта та обґрунтовано можливість досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта, та доведено, що досягнення запропонованим регуляторним актом встановлених цілей є можливим з найменшими витратами для суб'єктів господарювання, громадян та держави, а вигоди, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати у випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені.

         Оцінено можливість впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги, та ризик впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.

         Обґрунтовано строк чинності регуляторного акта, визначено показники результативності регуляторного акта та заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

 

 

 

            Узагальнений висновок

 

Розглянувши проєкт регуляторного акта та аналіз його регуляторного впливу, постійна комісія селищної ради вважає, що проєкт рішення селищної ради «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2021 рік» та аналіз його регуляторного впливу підготовлені у відповідності до вимог статей 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

Голова відповідальної комісії –

постійної комісії Стеблівської

селищної ради з питань планування,

фінансів, бюджету,

та соціально-економічного розвитку                              М.ЛИЗОГУБ

 

 

 

 


« повернутися до розділу «Нерухоме майно»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь