COVID-19: на Черкащині діє обласна цілодобова «гаряча лінія»

Дата: 19.03.2020 18:50
Кількість переглядів: 777

Фото без описуФото без опису

Цілодобову «гарячу лінію», за якою можна отримати актуальну інформацію з протидії поширенню коронавірусу на Черкащині, запустили в області. Оператори приймають дзвінки цілодобово за номером 0-800-508-876.

Запрацювала «гаряча лінія» відучора. Відтоді фахівці обласного контактного центру прийняли 7 дзвінків. Кожне звернення фіксується, в телефонному режимі надаються всі необхідні консультації, а важлива інформація, що потребує перевірки, передається на опрацювання відповідним службам.

–  До викликів громадян ми готові 24/7, – каже директор обласного контактного центру, радниця з питань ВПО в Черкаській області Лариса Ходаковська. – Постійно оновлюємо й актуалізуємо інформацію. Оскільки, якщо до нас, приміром, телефонують з села, то потім її знатимуть усі жителі цього населеного пункту. Тож наші фахівці, якщо наразі не впевнені у відповіді, беруть контактний телефон, та, уточнивши інформацію, перетелефоновують, аби надати коректну, чітку відповідь.

Фахівці обласного контактного центру нині надають консультації з актуальних питань та безлічі питань у різних сферах життєдіяльності. Він функціонує з квітня 2013 року. Відтоді тут налагодили тісну співпрацю з усіма ланками, скоординувати роботу всіх профільних структур. Контактний центр плідно співпрацює з громадськими організаціями, учасниками бойових дій, волонтерами, іншими соціальними групами. Це допомагає надавати консультації адресно та вичерпно.

−Заперіод діяльності Центру громадсько-суспільне життя регіону у нас як на долоні, – відзначає Лариса Ходаковська. – Інколи люди в розпачі звертаються до нас за допомогою або порадою.  Необхідно вислухати людину і правильно перенаправити її звернення або надати вичерпні роз’яснення. Часто люди потребують психологічної підтримки. Особливо це одинокі пенсіонери, ветерани АТО та їх дружини. Ситуації різні. Скажу без перебільшення, в емоційному плані працювати стає складніше. Немає гарячої води чи світла − телефонують до нас. Вислуховуємо і намагаємося допомогти. Відзначу і такий позитивний фактор: люди стали активніші у відстоюванні своїх прав та інтересів. Їх неабияк турбує доля держави, перспективи розвитку, продуктивне втілення адмінреформ.

Контакти Черкаського обласного контактного центру:  (0472) 36-11-13, 33-55-17. E-mail: cherk_kont.centr@ukr.net

FB-сторінка: https://www.facebook.com/Черкаський-обласний-контактний-центр-591703567596031/


« повернутися до розділу «Новини та Події»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь