A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Стеблівська громада
Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район

Розміщення інформації на тему: "Звернення до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації – дієвий механізм захисту прав"

Дата: 16.09.2019 13:55
Кількість переглядів: 16

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ

У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

бульвар Шевченка, 185, м. Черкаси,  18001,  тел. (0472) 37-35-50, факс  33-29-48,

E-mail: info@ck.minjust.gov.ua Web: http://uprav.ck.minjust.gov.ua   Код ЄДРПОУ 34924330

 

__.09.2019  № 3.3-11/                                        На № ______ від _______

 

                                                                                      Сільські, селищні та міські ради

                                                                                Черкаської області

 

Про розміщення інформації

 

     З метою реалізації програми правової освіти населення, просимо розмістити на офіційних сайтах сільських, селищних, міських рад Черкаської області та в місцях прийому громадян інформацію на тему: «Звернення до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації – дієвий механізм захисту прав».

 

До Комісій з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, створених при Міністерстві юстиції України та територіальних органах Міністерства юстиції України, може звернутися кожен, хто вважає, що його права у сфері державної реєстрації нерухомості, бізнесу порушено.

Міністерство юстиції України відповідно до своїх повноважень розглядає скарги:

- на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

- на проведені державним реєстратором реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду);

-  на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

Зі скаргою до Міністерства юстиції України можна звернутися за адресою: вул. Архітектора Городецького, 13, м. Київ, 01001 та тел. 0 800 213 103.

Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги:

- на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора (в сфері реєстрації нерухомості);

- на рішення (крім рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора (в сфері реєстрації бізнесу);

- на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації.

Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги щодо державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють діяльність у межах території, на якій діє відповідний територіальний орган.

 Для довідок, методичної допомоги щодо складання скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можна  звертатися за телефоном: (0472) 33-00-27 або за адресою: м. Черкаси, бульв. Шевченка, 185, каб. № 244.        

Розгляд скарги здійснюється лише за умови звернення скаржника протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Термін розгляду скарги становить 30 днів (у деяких випадках може продовжуватись до 45 днів).

За результатами розгляду скарги приймається рішення у формі наказу Головного територіального управління юстиції у Черкаській області про задоволення скарги або про відмову в її задоволенні.

Розгляд скарг відбувається виключно за письмовою заявою особи, яка вважає, що її права порушено. Скарга повинна відповідати таким вимогам:

1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником скаржника;

2) реквізити рішення державного реєстратора, що оскаржується (у сфері реєстрації нерухомості);

3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;

4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

5) відомості про наявність або відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання;

6) підпис скаржника  або його представника із зазначенням дати складання скарги.

До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.

Зразки скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації – у сфері бізнесу та нерухомості можна знайти за посиланнями: на сайті Міністерства юстиції України  https://minjust.gov.ua/m/4628 та на сайті Головного територіального управління юстиції у Черкаській області http://uprav.ck.minjust.gov.ua/zrazky-skarh.

Також, відтепер всі громадяни можуть подати скаргу до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України через Портал державних послуг iGov (https://igov.gov.ua/service/333/general).

 

 

В.о. начальника                                                                       Є.В. Спєваков

 

Столяр 33 00 27

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь