Про роботу зі зверненнями громадян

 

Інформаційно-аналітична довідка по зверненнях

за І півріччя 2024 року

виконкому Стеблівської селищної ради

       Протягом І півріччя 2024 року у виконавчому комітеті Стеблівської селищної ради розглянуто 79 звернень. Із загальної кількості зареєстровано 19 письмових звернень, на особистому прийомі громадян розглянуто 60 звернень громадян, з них  колективних3/49 осіб. 

          Для проведення особистого прийому громадян в селищній раді створені всі необхідні умови, затверджені і витримуються графіки прийому. Всі заяви, скарги, пропозиції громадян реєструються в окремому журналі реєстрації заяв і скарг громадян (02-34).

         Журнали реєстрації заяв, пропозицій і скарг та особистого прийому встановленої форми прошнуровані, пронумеровані та скріплені гербовою печаткою. Всі графи в журналі відповідним чином заповнені, з зазначенням номеру прийнятих рішень та дати розгляду звернень, відмітками про виконання. Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів.

      На особистий прийом звернулись:   3 осіб, які потерпіли в наслідок ЧАЕС,  2 заяв від членів багатодітних сімей та одиноких матерів, 1 заяви від ветеранів праці, 1 заяви від учасників бойових дій. З заявниками проведена роз’яснювальна робота щодо їх вимог та скарг та надано письмові відповіді.

    Заявникам надаються письмові відповіді, у разі відмови в їхньому питанні у зверненні, заявників повідомляють та надають вичерпні роз’яснення про можливі шляхи вирішення порушеного питання згідно з чинним законодавством.

Для всебічного з’ясування обставин, які турбують заявників, їхні звернення розглядаються комісією, з виїздом на місце. За результатами виїзду питання вирішуються або надаються чіткі роз’яснення та рекомендації.

      Заходами передбачено забезпечення першочергового особистого прийому та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

      Протягом І півріччя 2024 року із селищного бюджету надано грошової допомоги 236 заявникам на суму  1128400 грн.

      Протягом І півріччя 2024 року у виконкомі Стеблівської селищної ради оформлено документи на отримання субсидії на оплату комунальних послуг 197 господарствам. Видано 14 довідок ВПО.

    Усі звернення, що надходять до виконавчого комітету Стеблівської селищної ради, розглядаються селищним головою Данільченком О.В., заступником селищного голови Баб’яком О.А., секретарем селищної ради Логвиненко Т.М., на особистому прийомі та посадовими особами селищної ради, викладені у них факти обов’язково перевіряються та вживаються заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

      Виконавчий комітет Стеблівської селищної ради постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.

 

Додаток 1

 

Інформація

про хід виконання  виконкомом селищної  ради Стеблівської територіальної громади Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення за І півріччя 2024 року

 

Зміст заходу

Інформація про стан виконання

Забезпечувати кваліфікований, у визначені терміни розгляд звернень громадян, обов’язкове надання обґрунтованої відповіді, роз’яснень щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускати безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам

Протягом І півріччя 2024 року до виконкому Стеблівської селищної ради надійшло 79 звернення  з них на особистому прийомі громадян - 60 звернень громадян, письмових  – 19 звернень.  

    Усі звернення, що надходять до Стеблівської селищної ради, розглядаються селищним головою Данільченком О.В., секретарем селищної ради Логвиненко Т.М. на особистому прийомі та посадовими особами селищної ради, викладені у них факти обов’язково перевіряються та вживаються заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

    Всі звернення розглянуті в визначені чинним законодавством терміни.

 

Забезпечувати першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 

Заходами передбачено забезпечення першочергового особистого прийому та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Протягом І півріччя 2024 року громадяни даної категорії із зверненнями не зверталися.

 

Приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

На особистий прийом звернулись : 3 особи, які потерпіли в наслідок ЧАЕС, 2 заяви від членів багатодітних сімей та одиноких матерів, особи з інвалідністю І-ІІІ групи - 2, громадяни пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки – 7, учасників бойових дій - 1. Видано 14 довідок ВПО. З заявниками проведена роз’яснювальна робота щодо їх вимог та скарг та надано письмові відповіді.

 

Здійснювати постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховувати стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування

При проведенні щорічної оцінки роботи посадових осіб органів місцевого самоврядування враховується стан роботи із зверненнями громадян. Зокрема, увагу посадових осіб  виконавчого комітету Стеблівської селищної ради звернено на покращення роботи зі зверненнями громадян та підвищено вимоги до працівників щодо роботи зі зверненнями громадян.

 

Тримати на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. У разі необхідності здійснювати комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

За І півріччя 2024 року повторних звернень-3

За звітний період колективних звернень – 3  (49 осіб)

 

Систематично аналізувати звернення громадян, виявляти причини, що їх породжують та вживати дієвих заходів щодо їх усунення. Забезпечити співпрацю з сільськими головами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги.

У виконавчому комітеті Стеблівської селищної ради двічі на рік проводиться аналіз звернень громадян, виявляються причини, що породжують звернення та вживаються заходи щодо їх попередження та усунення.

Усі звернення, що надходять, розглядаються посадовими особами, викладені у них факти перевіряються та вживаються  заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

Всі звернення розглянуті в визначені чинним законодавством терміни.

 

Забезпечувати належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях, розташованих на перших поверхах адміністративних будинків, у яких розміщені райдержадміністрації, міськвиконкоми.

      Особистий прийом громадян посадовими особами виконавчого комітету Стеблівської селищної ради здійснюється в їх окремих кабінетах, відповідно до графіків прийому громадян.

 

Забезпечувати проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 2 - виїзних. Звернути особливу увагу проведенню виїзних прийомів громадян у віддалених селах.

    При виконавчому комітеті Стеблівської селищної ради постійно працює громадська приймальня для особистого прийому громадян, де щоденно, крім вихідних проводиться прийом громадян.

    Вживаються додаткові заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями  громадян та надання правової допомоги з цих питань.

    В результаті розгляду звернень, заявникам надано допомогу, у разі відмови в задоволенні їх звернення, заявників повідомляють та надають вичерпні роз’яснення про можливі шляхи вирішення порушеного питання згідно з чинним законодавством.

Забезпечувати систематичне висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян відповідними посадовими особами.

       Рішення виконкому щодо стану розгляду звернень громадян та графіки особистого прийому громадян відповідними посадовими особами оприлюднюються на веб-сайті громади та на інформаційних стендах.

Забезпечувати спеціалістів райдержадміиістрацій, міськвиконкомів, структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальних за розгляд звернень громадян, сучасною комп’ютерною технікою

       Посадові особи місцевого самоврядування відповідальні за розгляд звернень комп’ютерною технікою забезпечені.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь