Інформація Корсунь - Шевченківського відділу обслуговування громадян !

Дата: 16.03.2020 18:48
Кількість переглядів: 1274

Фото без опису

Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України
в Черкаській області інформує

 

Кабінет Міністрів України ухвалив 11 березня Постанову № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

 Документ передбачає запровадження карантину з 12 березня до 3 квітня 2020 року на усій території України. Терміни карантину можуть бути змінені в залежності від епідемологічної ситуації в країні.

 Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області інформує про те, що графіки прийому громадян у сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними.

 Водночас повідомляємо про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:

  • подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»; 
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»), розраховані автоматично за даними персоніфікованого обліку з 1998 року;
  • провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (пропозицію тощо);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;
  • сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

 

Для вирішення індивідуальних питань пропонуємо телефонувати за номерами «гарячих ліній» головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області:

(0472) 36 08 01 – для цивільних пенсіонерів;

(0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.

Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр):

(04735)2 05 11 або 38(094) 984 88 01

 

     Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області закликає громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці: «Що треба знати про новий коронавірус?».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь