Інформація Корсунь - Шевченківського відділу обслуговування громадян !

Дата: 16.03.2020 18:48
Кількість переглядів: 1105

Фото без опису

Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України
в Черкаській області інформує

 

Кабінет Міністрів України ухвалив 11 березня Постанову № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

 Документ передбачає запровадження карантину з 12 березня до 3 квітня 2020 року на усій території України. Терміни карантину можуть бути змінені в залежності від епідемологічної ситуації в країні.

 Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області інформує про те, що графіки прийому громадян у сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними.

 Водночас повідомляємо про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:

  • подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»; 
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»), розраховані автоматично за даними персоніфікованого обліку з 1998 року;
  • провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (пропозицію тощо);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;
  • сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

 

Для вирішення індивідуальних питань пропонуємо телефонувати за номерами «гарячих ліній» головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області:

(0472) 36 08 01 – для цивільних пенсіонерів;

(0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.

Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр):

(04735)2 05 11 або 38(094) 984 88 01

 

     Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області закликає громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці: «Що треба знати про новий коронавірус?».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь