Інформація Корсунь - Шевченківського відділу обслуговування громадян !
Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України
в Черкаській області інформує
Кабінет Міністрів України ухвалив 11 березня Постанову № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».
Документ передбачає запровадження карантину з 12 березня до 3 квітня 2020 року на усій території України. Терміни карантину можуть бути змінені в залежності від епідемологічної ситуації в країні.
Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області інформує про те, що графіки прийому громадян у сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними.
Водночас повідомляємо про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:
- подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»), розраховані автоматично за даними персоніфікованого обліку з 1998 року;
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;
- сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Для вирішення індивідуальних питань пропонуємо телефонувати за номерами «гарячих ліній» головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області:
(0472) 36 08 01 – для цивільних пенсіонерів;
(0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.
Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр):
(04735)2 05 11 або 38(094) 984 88 01
Корсунь – Шевченківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області закликає громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці: «Що треба знати про новий коронавірус?».