Постанова КМУ від 21.11.2011 року № 1277
Дата: 24.02.2020 14:02
Кількість переглядів: 584
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 21 листопада 2011 р. N 1277 Київ Питання системи обліку публічної інформації Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: 1. Затвердити Положення про систему обліку публічної інформації, що додається. 2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям у тримісячний строк забезпечити: створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації; доступ до системи обліку публічної інформації. 3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування забезпечити створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації. Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ Інд. 70 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 р. N 1277 ПОЛОЖЕННЯ про систему обліку публічної інформації 1. Це Положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування і ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що перебувають у суб'єктів владних повноважень. 2. Система обліку публічної інформації (далі - система обліку) - це електронна база даних, що містить інформацію про документи, які перебувають у суб'єкта владних повноважень (далі - документи). 3. Адміністратором системи обліку є суб'єкт владних повноважень, що забезпечує її створення, функціонування та ведення в межах своїх повноважень. 4. Адміністратор системи обліку забезпечує: реєстрацію документів; стабільну роботу системи обліку; оприлюднення системи обліку на офіційному веб-сайті, а в разі його відсутності - в інший прийнятний спосіб; надання доступу до системи обліку за запитами; здійснення оновлення програмного забезпечення системи обліку; можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку; здійснення інших функцій відповідно до законодавства. 5. Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в облікову картку таких відомостей про документи в електронному вигляді: номер облікової картки; назва документа; номер документа; дата створення документа; дата надходження документа; джерело інформації (автор, відповідний підрозділ); передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом; строк обмеження доступу до інформації (у разі, якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом); галузь; ключові слова; тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіозаписи тощо); вид (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи); проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо); форма зберігання документа; місце зберігання документа. У разі потреби може зазначатися додаткова інформація. 6. Система обліку ведеться державною мовою. 7. Внесення змін до системи обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки, із зазначенням у системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати. 8. Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини сьомої статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" ( 2939-17 ). 9. Захист інформації в системі обліку здійснюється шляхом створення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю.