У працівників Сидорівського НВК є свій особливий календар!
У працівників Сидорівського НВК є свій особливий календар!
У працівників Сидорівського НВК є свій особливий календар. У ньому найважливішою, найсвітлішою датою є 1-ше вересня – початок навчального року. Тому кожного з нас переповнила радість і задоволення від неповторного свята – довгоочікуваної зустрічі з дітьми, можливості приступити до реалізації творчих планів, задумів, ідей, народжених влітку, під час відпустки.
Перше вересня не просто початок осені, а день старту до нових досягнень та здобуття знань для школярів.
Вітаємо здобувачів освіти з початком нового навчального року і бажаємо захоплюючих знань, чудових ідей, гарного настрою, веселих перерв і відмінних оцінок. Перше вересня завжди наповнене посмішками та квітами, це справжнє свято для всіх дітей. Цей день завжди супроводжується шкільним святом. Тож і в нашій школі відбулося незвичайне свято з участю казкових героїв.
Вересень, немов учитель,
двері школи відчинив.
Школярів дзвінком врочистим
до навчання запросив
Стало традицією на шкільні свята запрошувати керівників села, представників влади. Цього річ з подарунками для першачків завітала в.о. старости села Бойко Лідія Миколаївна. Учні отримали чудові подарунки, зарядились позитивною енергетикою.
Не залишилися осторонь і дирекція агрофірми «Корсунь», яка постійно допомагає вирішувати господарські проблеми школи. Хочемо подякувати за небайдужість нашим «помічникам».
Особливу подяку хочемо висловити батькам наших учнів та громадськості села, які прийшли розділити радість нашого свята. Багато бажаючих пройшлися відремонтованими коридорами, згадуючи свої шкільні роки.
Вперше почули чарівну мелодію шкільного дзвінка наші першокласники.
Свято продовжилося мандрівкою на перший шкільний урок.
Різноманітна тематика, сучасний підхід, креативність та професіоналізм вчителів нашої школи дозволили поринути дітям у казковий світ нових шкільних пригод.
На першій виховній годині провели вибори активу класу. Учні створили проект «Школа мрії» із планом заходів, які б вони хотіли провести протягом року.
В п’ятницю шостого вересня в Сидорівському навчально-виховному комплексі серед учнів був проведений урок грамотності «Національний скарб – знання» до Міжнародного дня грамотності, який за календарем відзначають 8 вересня.
Мета заходу – переконати присутніх в тому, що тільки читаючи можна розширити свій кругозір, збагатити словниковий запас та покращити грамотність.
Шлях до мовної досконалості починається з любові до рідної мови, до бажання майстерно володіти нею, відчувати власну відповідальність за рідну мову. Тому хлопцям і дівчатам було запропоновано взяти участь у мовному калейдоскопі «Мово моя рідна – мова українська».
Цікавим та різноманітним є шкільне життя школярів Сидорівського НВК.
Вже на другому тижні, який має назву «Олімпійський тиждень», була проведена акція «Молодь за здоровий спосіб життя».
Учні завдяки акції збагатились корисною інформацією. Вони зможуть застосувати її у повсякденному житті для збереження свого здоров'я, зрозуміли, що воно вимагає до себе постійної уваги.
Спорт робить людей щасливими, щасливі люди не причиняють болю іншим. Тож, займаймося спортом і нехай буде мир.
О, спорт! Ти – мир!
Несеш ти радість, щастя й мир,
Немов ріка весняні води.
Під покривалом твоїх крил
Племена дружать і народи.
(П’єр де Кубертен «Ода спорту»)
У середу, 11 вересня, відбувся Олімпійський урок в 5-9 класах. На уроці висвітлена історія Олімпійських Ігор, досягнення українських спортсменів в Олімпійських Іграх.
«Олімпійський тиждень» завжди проходить у школі цікаво, ефективно та корисно.
Як зазначила вчитель фізичного виховання при проведенні заходу: «Ми намагаємося заохотити якомога більше дітей до занять фізичною культурою і спортом, щоб вони відмовлялися від шкідливих звичок».
П’ятикласники доєдналися до дружньої родини старшої школи. Тому важливим на цьому шляху є формування толерантності, комунікації, почуття обов’язку і взаємодопомоги. Саме цьому була присвячена виховна година «Шлях до успіху: я - в колективі». На цій годині учні повинні навчитися робити вибір, від якого залежить майбутнє; виховувати позитивні риси характеру й поведінки, інтерес до власного успіху. В ході роботи діти вчаться виділяти позитивні риси характеру своїх однокласників і вказувати на власні, які хотіли би відкорегувати. Очікуваним результатом є – виховання людяності в дітей, доброзичливого ставлення одне до одного, милосердя, поваги, співчуття, доброти; культури спілкування.
Життя – це найбільша цінність, якою володіє людина.
А найбільша розкіш у житті – це “розкіш спілкування”
Антуан де Сент-Екзюпері
12 вересня у шкільній бібліотеці відбулася презентація книги «Сонячний годинник», автором якої є Володимир Панченко.
«Сонячний годинник» - це історико-культурологічні й літературні мандрівки автора різними куточками України, де народилися або мешкали відомі постаті, які залишили свій слід у часі: В. Симиренко, Є. Чикаленко, М. Костомаров, І. Мазепа, Л. Костенко, А. Ахматова, Н. Кобринська та багато інших. Осторонь не залишилось і наше село Сидорівка. В книзі є розповідь про садибу Симиренка і цікаві та маловідомі факти із його життя.
«Сонячний годинник» – нова книга Володимира Панченка, який відкриває читачеві історії «знайомих незнайомців» із XVII-XXI століть. Їхні імена переважно відомі, проте чимало життєвих сюжетів і «зигзагів» доль залишаються прикритими пеленою часу. Двадцять чотири розповіді, вміщені в книзі, покликані максимально наблизити небайдужих читачів до тих місць, із якими й пов’язана неповторна драматургія життя людей, вартих уваги пам’ятливих нащадків. Матеріал книги збирався протягом багатьох років. Географія подорожей теж досить різноманітна – від Чернігівщини і Слобожанщини до Буковини. Відвідуючи той чи інший куточок України, В. Панченко фіксував побачене у записниках та на фотоапараті. А коли зрозумів, що все зібране потягне на окрему книжку, почав ретельно її готувати. В книзі, об’ємом у чотири сотні сторінок, автор намагається не лише розказати, а й показати нам усе ним побачене – у книзі вміщено понад 350 фотографій як сучасних, так і архівних. У ній, напевне, немає жодного згаданого об’єкта або факту без ілюстрації. Автор уважно вдивляється в те, що дісталося нащадкам, чи збереглися ті місця й будинки, де жили його герої, і чи жива пам'ять про їхнє перебування. Розповідь рухається від того, що є, до того, що було, коли вулицями ще ходили живі люди-легенди. У першу чергу автора цікавить історія людей. Це не просто мандрівки, а мандрівки-дослідження, в яких йдеться не лише про те, що можна побачити очима, а й про те, що вдалося відшукати в документах, щоденниках, архівах, спогадах тощо.
Педагог-організатор: Поковба К.В.