Рішення сесії селищної ради №0/VІІ «Про місцевий бюджет Стеблівської об'єднаної територіальної громади на 2019 рік»

Кількість переглядів: 468
Скликання: Проект рішення сесії селищної ради
Сесія: Проєкт рішення сесії
Тип документу: Рішення сесії селищної ради
Дата: 12.12.2018
Номер документу: 0/VІІ
Назва документу: Про місцевий бюджет Стеблівської об'єднаної територіальної громади на 2019 рік
Прикріплені файли:

 

Додаток №1

 до рішення виконкому від 10.12.2018 №1

 

ПРОЕКТ

 

 

 

СТЕБЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

КОРСУНЬ – ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДВАДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

      • _____ грудня 2018 року                                                        №_________

  

Про місцевий бюджет

Стеблівської  об'єднаної територіальної громади

на 2019 рік

      •  
      •  

Керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» Стеблівська селищна рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Визначити на 2019 рік:

-  доходи бюджету об'єднаної територіальної громади у сумі 47 414,131 тис. грн., в тому числі доходи загального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади 47 032,131 тис. гривень та доходи спеціального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади  382,000 тис. гривень,  згідно з додатком №1 цього рішення;

- видатки бюджету об'єднаної територіальної громади у сумі 47 414,131 тис.  гривень, в тому числі видатки загального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади 44 431,195 тис. гривень та видатки спеціального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади 2 982,936 тис. гривень;

- профіцит за загальним фондом бюджету об'єднаної територіальної громади у сумі 2 600,936 тис. гривень згідно з додатком №2 до цього рішення.

- дефіцит за спеціальним фондом бюджету об'єднаної територіальної громади у сумі 2 600,936 тис. гривень згідно з додатком №2 до цього рішення.

- оборотний залишок бюджетних коштів бюджету об'єднаної територіальної громади  у розмірі 100,000 тис. гривень, що становить 0,21% відсотки загального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади, визначених цим пунктом;

- резервний  фонд бюджету об'єднаної територіальної громади у розмірі  310,360 тис. гривень, що становить 1% загального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади (без врахування трансфертів), визначених цим пунктом.

2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету об'єднаної територіальної громади на 2019 рік, у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком №3 до цього рішення.

3. Затвердити на 2019 рік  міжбюджетні трансферти згідно з додатком №4 до цього рішення.

4. Затвердити на 2019 рік розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію об'єктів виробничої та соціальної інфраструктури за об'єктами  згідно з додатком №5 до цього рішення.

5.  Затвердити розподіл витрат бюджету об'єднаної територіальної громади на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 5 295,460 тис.  гривень згідно з додатком №6 до цього рішення.

6. Установити, що у загальному фонді бюджету об'єднаної територіальної громади на 2019 рік:

1) до доходів загального фонду місцевих бюджетів належать доходи, визначені статтею 64  Бюджетного кодексу України, та  трансферти, визначені статтею 97 Бюджетного кодексу України, визначених статтею 691 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України);

7. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади України на 2019 рік:

1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 69-1, 71 Бюджетного кодексу України, а також такі надходження  відповідно до Закону України “Про Державний бюджет України на  2019 рік”:

а) надходження бюджету розвитку місцевих бюджетів (визначені в частині першій статті 71 Бюджетного кодексу України);

б) кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, що зараховуються у розмірі: 75 відсотків — до бюджетів об’єднаних територіальних громад;

в) 70 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, в тому числі: бюджетів об’єднаних територіальних громад;

г) 80 відсотків екологічного податку (крім екологічного податку, визначеного пунктом 161 частини другої статті 29 Бюджетного кодексу), у тому числі: до бюджетів об’єднаних територіальних громад;

д) відрахування 10 відсотків вартості питної води суб’єктами підприємницької діяльності, які здійснюють реалізацію питної води через системи централізованого водопостачання з відхиленням від відповідних стандартів, що зараховуються до бюджетів об’єднаних територіальних громад;

е) власні надходження бюджетних установ, що утримуються за рахунок відповідного місцевого бюджету;

є) надходження до цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим та місцевими радами;

2) у частині фінансування є надходження, визначені статтями 15 та 72 Бюджетного кодексу України.

8. Установити, що у 2019 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади згідно з відповідними пунктами частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених  частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України.

Капітальні видатки бюджету розвитку спрямовуються на: соціально-економічний розвиток регіонів; виконання інвестиційних проектів; будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію об’єктів соціально-культурної сфери і житлово-комунального господарства; будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів; будівництво і придбання житла окремим категоріям громадян відповідно до законодавства; збереження та розвиток історико-культурних місць України та заповідників; будівництво та розвиток мережі метрополітенів; придбання вагонів для комунального електротранспорту; розвиток дорожнього господарства; придбання шкільних автобусів та автомобілів швидкої медичної допомоги; комп’ютеризацію та інформатизацію загальноосвітніх навчальних закладів; природоохоронні заходи; інші заходи, пов’язані з розширеним відтворенням.

9. Визначити на 2019 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками місцевого бюджету об'єднаної територіальної громади загального фонду:

оплата праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;

забезпечення продуктами харчування;

оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

поточні трансферти населенню;

поточні трансферти місцевим бюджетам;

оплата енергосервісу;

забезпечення інвалідів технічними  та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;

оплата послуг  з охорони комунальних закладів культури.

10. Відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України доручити виконавчому комітету Стеблівської селищної ради у 2019 році на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету об'єднаної територіальної громади на депозитах в банківських установах, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

11. Відповідно до статей 43, 73 Бюджетного кодексу України надати право виконавчому комітету селищної ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету об'єднаної територіальної громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

12. Відповідно до статті 43 Бюджетного кодексу України  казначейське обслуговування місцевих бюджетів здійснюється органами Казначейства України.

Відповідно до частини другої статті 78 Бюджетного кодексу України Казначейство України веде облік усіх надходжень, що належать місцевим бюджетам, та за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, погодженим з відповідними місцевими фінансовими органами, здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету.

За рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної місцевої ради при виконанні місцевих бюджетів обслуговування бюджетних коштів у частині бюджету розвитку та власних надходжень бюджетних установ може здійснюватися установами банків державного сектору.

Порядок обслуговування коштів місцевих бюджетів у частині бюджету розвитку та власних надходжень бюджетних установ в установах банків державного сектору, а також особливості ведення бухгалтерського обліку виконання місцевих бюджетів та складання звітності про виконання місцевих бюджетів щодо таких коштів визначаються Кабінетом Міністрів України за погодженням з Національним банком.

13.  Головним розпорядникам коштів бюджету об'єднаної територіальної громади на виконання норм Бюджетного кодексу України забезпечити:

1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:

здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2019 року;

оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

4) взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету;

5) забезпечення у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання тощо.

14. Якщо після прийняття рішення про бюджет об'єднаної територіальної громади повноваження на виконання функцій або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення,  передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником бюджетних коштів, якому це доручено. Передача бюджетних призначень у цьому випадку здійснюється за рішенням виконавчого комітету селищної ради,  погодженим постійною комісією селищної ради з питань планування, бюджету і фінансів селищної ради, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. 

У межах загального обсягу бюджетних призначень за програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів окремо за загальним та спеціальним фондами  бюджету виконавчий комітет селищної ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі,  в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету - щодо надання кредитів з бюджету. 

У межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюються за рішенням виконавчого комітету селищної ради,  погодженим постійною комісією ради з питань планування,  бюджету і фінансів,  у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Передача інших бюджетних призначень, або перерозподіл інших видатків, бюджету об'єднаної територіальної громади і надання кредитів з бюджету об'єднаної територіальної громади, крім випадків, передбачених цим рішенням, здійснюється за рішенням виконавчого комітету селищної ради,  погодженим постійною комісією з питань планування,  бюджету і фінансів ради.

Забороняється без внесення змін до рішення про бюджет об'єднаної територіальної громади збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами бюджету об'єднаної територіальної громади на: 

оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків; 

видатки,  пов'язані з функціюванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами. 

Надати право Виконавчому комітету селищної ради:

приймати рішення щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного та місцевих бюджетів у період між сесіями селищної ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет об'єднаної територіальної громади;

вносити зміни до переліку об'єктів та заходів, що проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку, надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, в межах та із зміною обсягів загального і спеціального фондів.

15.  Відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом України, з бюджету об'єднаної територіальної громади, утвореної згідно із Законом України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" та перспективним планом формування територій громад, а також визнаної Кабінетом Міністрів України спроможною, здійснення з 01 січня 2019 року видатків на забезпечення діяльності бюджетних установ, визначених у додатку №3 до цього рішення, з урахуванням вимог Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад"

16. Передати Корсунь-Шевченківській районній раді повноваження, що стосуються:

здійснення соціальних виплат, пільг, субсидій та допомог, визначених підпунктом б) пункту 4 частини першої статті 89, підпунктом а) пункту 4 частини першої статті 90 Бюджетного кодексу України, обласними програмами соціального захисту, що здійснюються за рахунок трансфертів з державного та обласного бюджетів, бюджету об'єднаної територіальної громади;

надання медичних послуг первинної медицини жителям об'єднаної територіальної громади за рахунок міжбюджетних трансфертів з бюджету об'єднаної територіальної громади.

 

17. Відповідно до статей 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 35 статті 64 Бюджетного кодексу України встановити нормативи відрахування частини чистого прибутку за наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності підприємствами комунальної власності об’єднаної територіальної громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності, у розмірі 15 відсотків чистого прибутку від розміру комунальної частки (акцій, паїв) у їх статутних фондах, розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.

Частина чистого прибутку сплачується за результатами фінансово-господарської діяльності 2018 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2019 році, у строки, встановлені для сплати податку на прибуток і зараховується на відповідний рахунок з обліку надходжень до загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади.

18. Положення цього рішення набувають чинності 3 01 січня 2019 року.

19.  Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6  до цього рішення є його невід’ємною частиною.

20. Відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України дане рішення підлягає оприлюдненню в десятиденний строк з дня його прийняття в районній газеті “Надросся”.

21. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь